Monday, 16 September 2019

۳۰ ترفند بسیار مهم ویژه نوشتن رزومه های موفق انگلیسی زبان

آيا اخيرا به اميد دعوت شدن براي مصاحبه کاري تعداد زيادي رزومه ارسال کرده‌ايد؟ اگر چنين است، بايد بدانيد که تنها نيستيد. تنها با استفاده از چند ترفند ساده زير مي‌توانيد از ساير متقاضيان پيشي بگيريد. در اينجا به بررسي بيش از 30 راهکار براي نوشتنن يک رزومه مناسب مي‌پردازيم:
رزÙ?Ù?Ù? Ø®Ù?ب Ù? بد

نکات کلي ولي بسيار مهم

1-آگهي استخدام را با دقت مطالعه کنيد

رزومه خود را متناسب با هر درخواست شغلي سفارشي کنيد. خط به خط آگهي شغلي را بخوانيد. عبارت‌هاي پرتکرار، نکات مربوط به فرهنگ سازماني شرکت و هر چيزي که با تجربه شغلي شما مرتبط است را مشخص کنيد.
صفحه “about us” را در وب سايت شرکت مطالعه کنيد، و اطلاعاتي درباره اخبار شرکت و گزارش درآمد سالانه آن جمع آوري کنيد. اين منابع مي‌توانند سرنخ‌هايي درباره فرهنگ، اهداف و چالش‌هاي شرکت به شما بدهند.

2- سند مناسب را ارسال کنيد

آيا بدنبال يک موقعيت شغلي در ايالت متحده هستيد؟ آيا اين شغل دانشگاهي، علمي يا دولتي است؟ دستورالعمل‌هاي آگهي را بدقت بخوانيد و مطمئن شويد که بايد Resume ارسال کنيد يا (CV). تفاوت شان را در اينجا بخوانيد!

3- داستان کامل زندگي خود را ننويسيد

رزومه کاري دفترچه خاطرات نيست که در مورد همه عناوين شغلي و مسئوليت‌هايي که تاکنون داشته‌ايد، بنويسيد. رزومه شما بايد يک تصوير شفاف از شغل فعلي شما و پتانسيل‌هاي آينده‌تان ارائه کند.
...
ادامه متن را در لينک اصلي زير بخوانيد:

No comments:

Post a Comment